Äntligen hemma

Nu är man hemma i Kalle K igen, galet gott när man öppnade ögonen och insåg att man va nära.
Det va galet va tunga väskorna var när man skulle ner o lämna av dem innan man skulle hem hehe... men nu är det gjort iallafall så slipper ja tänka på att fixa det i morron innan jag åker ut till ön.

Ni ska veta hur underbart det var att komma hem och öppna dörren till lyan där man blir mött av världens sötaste katt.. som verkligen hoppar på mej, he he har saknat henne me :) Nu ligger hon över min mage och spinner, gulligt.

Hann se fotbollen iaf.. de 5 sista minutrarna. Illa Illa säger ja bara!! Satt i minibusssen och blundade för att försöka höra av som hände i matchen.. Ikke lätt när folk snackar och när bussen låter som attan... Det e ju så man måste plocka fram tratten så man hör ordentligt :) Nää men det finns inte så mycket mer átt säga om matchen, synd och att man hoppas på att ett annat lag lyckas dra med sej sverige på nått sätt :S
Nähe mina vänner nu blir det läggdax för fröken Månsson.

God natt på er mina gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0