skönt det ska bli med praktik

Igår var man ledig och idag tog jag lite ledigt från skolan, det var ändå inget intressant som hände idag. :)
Igår var jag och the gang i Kristianstad och kollade på när KHK spelade och de vann med 4-2 gyttans. Snacka om att det va kaos när vi skulle ta oss dit, för det första hade det hänt 2 olyckor i närheten av varandra sen va det även storm och busväder! Så vi fick köra andra vägar för att ta oss fram.. vilka köer alltså.. Men vi tog oss både fram och tillbaka hela ochh det e ju huvudsaken :) stannade även till på donken påväg hem, gottans!

Skickade in mitt sista arbete igår innan man ska ge sej ut på praktiken, så gott! Så på måndag börjar jag min praktik och den varar till v 51 he he precis innan jul. super mys! ska bli väldigt spännande detta :)

Idag ska jag inte göra så himla mycket, ska iofs ta den förbannade sprutan så man inte får dn dryga "grisinfluensan" hehe kommer vl gå omkring och nöffa efter den hehe:) så e jag redan förkyld kommer det bli spännande o se hur sjuk man blir biverkningarna ... suck kommer väl få ligga hela helgen och nöffa och ha mej.. hehe men det får man se.. ska ta sprutan 15.30 idag :S nervös.. hehe men de kommer väl få jaga mej med sprutan hehe urk på burk. hehe

Nu ska jag ta o städa lite här hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0