Pappas dag! :)

Idag blev det uppstigning kl 07.15 för att sedan åka ut till Lost 08.30. Syrran kom insvängandes runt 07.30 och då stog jag och lockade håret. Tror ni hon var chockad när jag redan var uppe och donade hehe :)
När jag väl stog där och gjorde mig fin så bara föll hon ihop i min soffa och det dröjde inte länge förrän hon började småsnarka. Stackars siss som jobabt 2 nätter i rad, en natt kvar siss you can do it!

På färjan lyssnade jag på lite musik medan ja hade en sovande siss bredvid mej, hur söt får man vara?! Där låg hon med mammas jacka över sig o småsnakade lite grann. Sötnos! plutt på Idis! Hon ligger fortfarande och nanar i mamma och pappas säng! naaw

Nu gör jag inget speciellt, sitter o drygar lite.. Tycker det rycker lite i baknerven, alltså inte så.. Baknerven menar jag med att jag ä sugen på att baka någonting... Hmm undra vad jag ska baka... Kanelbullar? sockerkaka? småkakor? hmm ja det får man se ... kanske muffins med slemmpaddor moahah nej skojar:)

I morron är det kalmar som gäller, suck denna veckan kommer bli sååå mycket! Går måndag, tisdag, onsdag och torsdag.. Vi ska skriva på en massa arbeten så det är liksom inga lektioner att gå på förutom 1 föreläsning. Jag kommer verkligen vara som en zombie när jag kommer hem på kvällarna.

Åhh måste skjuta mycket denna veckan me, ska nog se till att komma hem tidigare någon dag så att man kan lägga lite tid på skyttet me. Men nu är det ett essä (typ en rapport) som ska skrivas, samtidigt som vi håller på med andra arbeten samt C-uppsatsen.. Kryper i kroppen av att veta att det är mycket som ska göras... Nu gäller det att man är så effektiv som möjligt. urk på burk..

Längtar sååååå mycket efter mina nya skyttekläder alltså! Har jag riktigt tur kommer kläderna innan jul så att jag kan skjuta in mig innan de viktiga tävlingarna börjar.. :)


Nähe nu ska jag leka lite pyroman, sen blir det till att baka i eftermiddag!

Grattis på alla "papporsdag" moahha massa pussar o kramar till världens bästa pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0