Eskilstuna

Nu ligger jag på hotellet och slappar, har precis varit ute och käkat. (Kinamat)Känns som om man lunkade hem med världens största mage eller någonting. Tävlingen gick väl inge vidare idag måste jag erkänna. Det är någonting som inte stämmer... vet knappt vad jag ska säga men någonting har hänt... Jag vill att allting ska fungera men just nu är det lite knas.. Men nu är det en dag till att skjuta .. hoppas att jag presterar bättre i morron annars gräver jag ner mej helt hållet.. Är galet sugen på att träna, ändra på vissa saker och sedan komma igen och ge gärnet..

Efter jag hade skjutit klart idag var jag så bitter, måste sett ut som ett riktigt åskmoln! Som en tickande bomb! det var många känslor och tankar som poppade upp i hjärnan... Jag var så besviken på mej själv så att jag stack faktiskt innan alla finaler skulle dra igång.. Gick hem till hotellet och chillade istället..

Imorron kommer det bli jobbigt.. Packa på morronen,  frulle, panga, packa ihop igen, hoppa i ni den tråkiga bussen och sitta o bara åka i flera timmar!!!! lär komma hem på kvällen någongång!!!

På måndag bllir det till att träffa min handledare inför min praktik, kommer bli spännande. Sedan ska jag hitta på lite spännande saker med min lilla fiffi... längtar till nästa vecka på något sätt...

Nähe nu blir det läggdax tidigt ikväll. senast 10 elle 11 :) Go o glad kexchoklad! NU ska jag ta mej ett kokhett bad och lyssna på musik. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0