längtar till helgen...

Idag har man håller på o leka med ringar, göra volter över plintar, hjulat, handstående o en massa.  E man inte blåslagen innan så är man det nu:) Jössös säger ja det är inte lite som man ska examineras i. Idag har vi även suttit och planerat om hemtentan som ska lämnas in på måndag. Kommer nog få sitta hela helgen och på måndag och sammanfatta allas olika saker. Vi planerade även Storlien resan och vad vi ska utföra där, bland annat ha hand om en danskväll och skidorientering. Att planera danskvällen var lätt roligast!!! många saker som dök upp i mitt lilla huve. tsss. Vänta och se säger ja bara. I morron är det skridsko examination, spännande värre. Efter man överlevt morrondagen ska jag sova en stund och verkligen njuta av helgen + att fila lite på de sakerna som ja nämnt innan. Suck... blev tvungen att köpa lite godis nyss, satt nästan o somnade av tlötthet:) Nu sitter karlsson, syrran och jag o chillar hemma hos oss.. Ska snart packa tills i morron. Så äntligen en dag med normala kläder och inte idrottskläder woho:)
Föresten.. jag gjorde min dugga idag, hihi fick alla rätt. 25 frågor on regler i olika sporter, kluriga men när man tänker efter så är dom ganska självklara. Nu ska ja fortsätta chilla och drömma till sommaren. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0