Tentaplugg

Jajamen nu är det tentaplugg på hög nivå..Nu har man läst igenom föreläsningsanteckningarna och läst  boken Idrottens träningslära. Ganska spännande men jag är rädd att jag kommer få hjärnsläpp när tentan väl är.. men men hehe det känns ganska lugnt änsålänge... har hela nästa vecka på mej me o plugga. :)
I förmiddags kom farmor och krister på besök, blev en snabbfika innan Ida skulle till Karlshamn.
Nu har jag pluggat ganska länge och ska ta mej en liten paus. Alice ligger över mina papper som ivanlig ordning och så fort man försöker ta bort henne är hon tillbaka där på 3 röda sek. sen glor hon väldigt läskigt på mej o piper hehehe..
Ikväll ska jag bort till karlsson och chilla, kolla på film o sånt mys.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0