mycket att planera inför Storlien & Trondheim

Va då att man börjar få lite noja innan man ska iväg, vi har fått en massa uppgifter som ska vara klara innan man åker samt planera saker som vi ska utföra när vi är iväg nu. Hemtentan lämnades in igår och det lättade ju ganska mycket från ens axlar. Sedan är det då denna jädrans planering inför resan;
- Väskan skall packas
- Är allt planerat inför danskvällen och skidorienteringen?
- Examinationen när man kommer hem, känns det ok?
- Mår man bra psykiskt, psykiskt och social?

hmm ja du vart ska man nu börja...
- har suttit som en idiot med att planera danskvällen, bokat och kollat upp en massa till middagen och danslokalen samt lekar och sånt shit.. Det har jag nu sammanställt, uppe med tupen!
- Skidorienteringen har man fått oxå ja, hmm meningen var att killarna skulle ha hand om det men nu har vi en som inte åker med, vilket innebär mer jobb för oss. jössös amalia säger ja bara.. Jag har suttit och skrivit ett ord som gruppen ska lista ut när de kommit ner för backarna. orientering i en utförsbacke underbart.. allt för att lära känna området.. så nu nån dag ska ja laminera de grejerna, måste bli torsdag.
- Examination när man kommer hem v 16 i rotation & hopp( handvolt på plint, ringarna, rondat, handvol, räck...) säg vad vi inte ska kunna liksom, man e la ingen elitmänniska inom redskap precis men man får la göra sitt bästa.. suck!
Man ska även ha skrivit ett metodhäfte inom redskapsgymnastik.. hur man ska utföra en grej, mottagning osv.. jössös amalia säger ja.. varför man lärarna inte planera bättre, sjukt mycket precis nu innan man ska åka iväg..
- hmm ja mår man bra? det är frågan.. kanske lite mycket att göra för tillfället och det tycker ja att det vatt hela denna terminen. Man hinner ikke göra klart nått förrän det kommer nått nytt som ska vara klart samtidigt som det andra. Känns som om jag bara klagar men det känns som man inte har nått liv utanför skolan. det är liksom stress stress stress och man behöver LOV NU! Snart praktik me med de äldre barnen detta ska ju bli spännande...
Man får liksom försöka planera hela sitt liv för tillfället, hitta tid för familjen, kompisarna... då säger ja såhär.. träna vad är det??? hmm ja du det märks att man inte tränar så ofta.. Vill både träna skytte och på gymmet men man går upp tidigt och kommer hem sent.. då är man nästan för tlött för att resa sig.
- Klänningen som jag ska ha på maskeraden/danskvällen är påbörjad och den kommer bli hur bra som helst. farmor och mormor har hjälp mig med grejerna så att man kommer se ut som en liten Tingeling.. :) jajamen hon ska jag vara, visst är vi sååå lika?! hmm lite kanske. Ganska skoj att hålla i en maskerad med skolan.. hihi bästa utklädda kommer att vinna ett pris :)

Just nu sitter jag inne hos mina päron och värmer mig framför brasan UNDERBART...
Imorron ska man vara på gymnasten och ha sej.. volter hit och dit, hjula... en massa med andra ord... har halvtidsomöme i morron med vid kl 13.00. spännande värre men lite pirrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0