Kommer att bli mycket pluggande

Nästa vecka är det tenta på fredag, känns lagom nervöst.
Hämtade ut den svenska boken igår och har lyckats plöja hälften samt gjort anteckningar från den... Det som jag läst är ganska vettiga saker som sätter sej på hjärnan snabbt, vilket är skönt. Igår hämtade jag även Alice och det var minsann ett kärt återseende. Hämtade henne med bil, sen satt vi i bilen på färjan och mös. Hälsade på mammas jobb så att hon me gick mysa lite sen åkte vi hem och stökade som vanligt. När jag började plugga igår så va hon på sin vanliga plats, givertvis på mina papper och så fort jag tar bort henne så blir hon sur. hehehe underbar liten fis det!  Karlsson kom över en runda till oss och kollade på tv o chillade. Vid 10 halv 11 gick jag och la mej sen vaknade jag av att jag  hade Alice i sängen kl 5 på morronen så vi steg upp tillsammans o käkade lite lätt:)
Idag var det visst kallt ute tur att jag hade jacka på mej; men glömde mina snygga långkallingar.. tydligen ska vi vara ute och göra nått idag på eftermiddagen. Huuuuuuuuu! Men nu på morgonen blir det föreläsning in kost och sånt nice. :)
Vill bara komma hem.. sugen på att träna lite skytte, får se vad man känner för när man kommer hem vid 18.00 sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0