Dagen innan tentan

jössös vad ska man säga?

Hela denna veckan har varit så seg.. Har inte kunnat sova ordentligt och det  blir aldrig som man tänkt sig. Så här är det alltid för mig innan ja har tenta. Man gör allt som man inte borde göra.. Pulsen är hög och man märker helt klart på att man ställt in sig för denna förbannade tentan i Hälsovetenskap. Igår la jag mig ganska tidigt men kunde inte släppa tentan ur huve.. så där låg ja nog nån timme innan jag somnade. Jag tror man stessar upp sig i onödan vilket är så meningslöst.. det kommer säkert gå bra.. förstår man lite av frågan så kommer man ordbajsa så gott det går.
Igår glömde jag mina block hos Karlsson aj aj aj vad man stressade upp sej.. Varje dag, timmar, minuter, sekunder är dyrbara inför morrondagen. Jag kommer vara så slut när tentan är över, men då är det dax att ta tag i andra saker. Stress stress stress, det känns som om man kommer att stressa ihjäl sig. Det spelar liksom ingen roll hur mycket man planerar. Det som man har kvar nu är hemtentan i grupp, duggan på spelregler i bollspel, innebandyturneringen. Sen kan jag börja ta det lugnt.
Snart är det dags för Storlien , vilket gör mig både glad och less, tyvärr säger ja. Jag kommer nämligen att missa SM!!!! hur roligt är det från en skala mellan 1-10? Hmmm LÅNGT ner på den skalan ska jag säga. Men jag tror att det kommer att bli roligt när man väl är, men tråk att åka hem.. synd att tåget inte åker förbi Eskilstuna, isåfall hade jag kunnat hoppa av där. Istället få man åka hem och försöka stötta mina skyttepolare hemifrån. Jag blir så ledsen, denna tävlingsmänniska som jag är. Nu har man fått trappa ner träningen och tävlingarna för att palla med skolan. Men samtidigt är skolan viktigare och det går före.. :( känner mej så delad, man vill helst hinna med allt men det e OMÖJLIGT!
Nu ska jag försöka lägga ner de sista timmarna på tentapluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0