Då var det måndag igen...

Hej och hå vad snabbt denan helgen rusade iväg.. Attans; skulle vatt gytt att få vara ledig hela denna veckan men ikke. Förkylningen är kvar och man mår som man mår! Urk på burk!! Igår var jag ute hos mina päron och käkade kroppkakor´, riktigt smarriga. Bra jobbat farmor! Nångång i tiden vill jag me lära mig göra sådana.
Inatt har jag sovit lite sådär, vaknat lite titt som tätt. Gick upp 05.30 idag och drog på mej kläder lite snabbt, tog en manna frutti i farten. :) gott! Det var fortfarande lite halvmörkt när man gick till bussen men vakande av solsken rakt i ögonen. Att man aldrig lär sig att ta på sig sina solbrillor hihi. men men jag överlevde denna morgonen. Nu sitter man och försöker lägga upp dagen.. när jag kommer hem ska jag..

1) Träna, skjuta allsvenskan och skicka resultaten till tränaren
2) Plugga hälsovetenskap
3) Städa
4) Vara social... hmm om jag hinner!

Har tis-tors på mig att plugga på tentan.. Nervöst men ändå inte, känns som om man kan det någolunda men dessa dagarna som e kvar blir det vrålplugg så att det kommer ryka från öronen. :) jao jao.. nu blir det chill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0