Syster ysters sjuksyrra examen

Alla samlades lite innan klockan 12.30 för att få en bra plats i kyrkan.. Och allt var så perfekt.. Sjuksyrrorna kom in och coola prästen började med att hålla tal osv. Sjuksyrror och även undersköterskor höll tal om hur deras tid hade varit under utbildningen. Lite sånger hit och dit kom givetvis med under timmen i kyrkan. Alla va så himla fina! När jag satt där på bänken satt jag och dagdrömde om den dagen jag kommer att ta examen i Kalmar kyrka. Jössös, 1 år kvar så är det min tur. :)
Sjuksyrrorna fick sina broscher och ett tack osv.. mycket vackert var det och det var många bilder som togs:) Man måste ju föreviga denna stund. Meningen var att de skulle ut på trappan och ställa sig så att alla hade chans att få ta ett foto på sin respektive, men så blev det inte...Regnet vräkte ner utanför kyrkan så att det blev till att trängas för att få ett bra foto. :)
Bästa läraren utsågs genom en röstning som eleverna hade gjort tidigare och den som vann hette Ann-Solveig. Tydligen väldigt poppis lärare:) Väl hemma blev det pastasallad, smörgåstårta och annat gott.. Ojoj 10 poäng till mammas jordgubbstårta! Mums
Här kommer lite goa bilder från igår:)


          
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0