Sommar sommar sommar

Snart är det midsommar och lövmarknad och allt, men har inte hunnit få någon vidare sommarstämning.
Det är redan Juni!! Tiden går går väldans snabbt, hinner inte alltid med i svängarna. På tanke om sommar..
När jag var ute en runda med Alice på tomten blev jag biten av en myra på foten hihi en Pissemyra. Så störsamt och det gjorde faktiskt lite ont. :)Det är rätt gytt att vara ute själv en runda och ränsa hjärnan.
Nu sitter man inne i köket hemma på aspö och tittar ut över tomten och funderar en massa,spanar nämligen på gräsmattan. Tänk va gytt att kunna gå barfota på gräset en varm sommardag, ohhh det e så gytt :) Hittade ett par
knasiga flippflopp, med tanke om att få gräskänslan under fötterna. HAHAHA shit vad läskigt.


I morron ska mamma och jag trimma gräset lite här längst kanterna och längst muren.  :) Kommer se ut som en riktig trädgårdsmästare. haha. Kanske blir att man sätter sej o pillar lite ogräs om det inte är fult väder ute såklart.
Det är så skönt att veta att man är ledig tills tidag, sen börjar slitet igen.. jobb jobb jobb, men det är pengar!  klirr klirr i kassan woho. En annan sak som jag längtar till är stranden.. den varma sköna sanden att slänga sej över, rita lite i sanden o löka lite. hihi Gå runt med mina NYA stekasolbrillor som jag köpte idag det e grejer det. Föresten så hittade jag mitt supersnygga paraply som ja ska ha med mej ut nångång :) Groudan!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0