Examen time för siss

Woho nu har man en färdig sjuksköterska i familjen hihihi så mysigt..
´Sitter just nu i Kalmar och väntar på en lektion som ska börja vid 9, men för mitt fall som är klar efter 5-10 minuter.. känns lagom motiverande att komma hit det måste jag säga. Komemr bli stressigt hem för att hinna göra sej mänsklig inför syrrans examen i Fredrikskyrkan.. mitt på staun..
Nu ser man ut som en galning.. ikke pallat göra mej iordning utan sitter med tighta gympabraller och skakar som en tok inför examinationen. :S HJÄLP:S
Men men kommer bli gytt när det är klart:) då åker klänningen på och en massa pussar o kramar kommer att delas ut till världens bästa systeryster!!! MISS YOU!! kommer så fort jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0