Värligt sommarväder

PÅ förmiddaggen låg man på Stumholmen och stekte som en tok.. Märkte att det började komma in en massa moln så ja börjde gå hemåt. Bara nån timme efter kom ovädret och håller fortfarande på.
Det har både blixtrat, mullrat och blitt översvämning!! Trodde ett tag att det var jorden undergång eller nått. hehe  Så på min lilla gata är det minsann översvämning så att bilarna får köra sakta som sniglar. Tittar man ut genom rutan är det bara grått och tråkigt väder, men samtidigt väldigt mysiigt på nått sätt. Tycker om att ligga o mysa när det åskar och för tillfället har jag min lilla Alice som myser här på min mage. Snart ska man till Karlsson och fira henne, fyllde år igår hehe ska gå i gummistövlar dit för att skoja med henne och sedan ta med mej lite finskor.. men vad ska man ha på sej.. hmm där kommer ett problem, men ett paraflax ska ja ha med mig iaf. Nähe nu ska man snart göra sej iordning och dansa lite till åskknallarna! woho..

Thunder & Rain det e fina grejer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0