Slappedag hemma hos päronen

Idag vaknade man lite innan klockan 10 och såg att det fortfarande regnade. Så jag gick upp och gjorde lite kaffe innan jag började med att plocka och städa lite i lyan. Syrran kom hem vid lite innan kl 12 sedan körde vi ner till färjan för att åka ut till våra underbara päron. Det var alltså helt galet vad folk det va som skulle ut till ön, alla fem filer va fulla. Jag och syrran satt och störde oss på folk som är så fula så att de tränger sig i köerna.. Buuu och tummen ner för dom!
Väl ute på öun satt jag och planerade lite om hur ja ska möblera och köpa för saker nu när syrran ska flytta. Det finns så mycket man vill ha och mycket som man vill göra sig av med. Det första jag vill ha är en stor säng som man kan röra sig lite i :) naaw, har bilderna i huvet hur allting ska vara, men det får inte ni se än. mohaha! men nu ska jag inte tänka på det, hon flyttar trotts allt ikke förrän 1 augusti eller när det nu än va.
Men men jag  får ta o fortsätta att fantisera när jag kommer hem, men nu  ska vi ta och käka lite här hemma.. Blir nått med avokado och räkor vad jag kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0