Nattbesök och pill & plock!

Nu har jag haft mina underbara goingar hos mej i 2 nätter, hur mys som helst! Tycker det är gytt att veta att det finns nårra andra här hemma och inte bara jag o alice :)  Ena natten blev det soffan och natten till idag sov ja i min egna säng. Jössös jag vaknade inne ens när stollarna gick i morse, va då galet jag brukar liksom vakna av det lilla minsta.
Vaknade sent idag... runt 11 eller nått, klev upp och gick ut till köket o satte på lite kaffe. Medans kaffet rann ner började jag städa lite, ovanligt eller hur !? hehe. Så nu ser det ok ut iaf:)
Igår satt jag och pillade med pilliga grejer ska ja säga.. Gjorde en överaskning till min syster yster, vilket jag hoppas att hon tyckte om.. tog flera timmar!! Gjorde ett armband och ett halsband till henne. mmm gulligt eller hur :) Sedan fortsatte jag med att göra en fotlänk och nått armband till mig... ska nog fixa lite mer sådan tråd så ja kan pilla vidare om ja har tråk. Här kommer lite bilder ;)
  

hehe så kan det se ut när man är klar:) ska nog göra fler... men med lite andra färger och kaske till o me lite... nej nu ska ja ikke avslöja för mycket.. hehe Men att hålla på o plocka med sådant här är min grej.. tycker det är superduper skoj.

Föresten.. Jag var nere och skjöt igår.. kändes gytt att komma ner i lokalen, känns som om det var 1000 år sedan.. men det är bara nårra månader.. Men jag va där nere och pangade lite och det kändes rätt bra, men lite mer träning så är jag på hugget igen.. Nu när jag är ledig i helgen ska jag nog ner nångång och pang. 

   Där e hon lilla "Bettan" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0