Ida skrajj!

Igårkväll när vi skulle lägga oss stängde vi av tv:n och släkte ner hela stugan. Vi var så trötta efter allt pillande med pärlorna och detta. :) HAHA.. Efter att båda lagom lagt sej och dratt täcket över huvet snackade jag om gamla madrömamr man hade när man va yngre.. En massa läskiga som fick Ida att skaka! HAHA.. Berättade om en död gubbe som låg under sängen o så... hehe Och då hörde man Ida: "Emma för fan lägg av.. elle.. Nej, det ligger ingen gubbe under min säng.. ehh jag kollade precis innan jag la mej." ... Så blev det sådär tyst nu vet, plötsligt hörde man hur Alice började prassla med nått i köket och då galde Ida igen.. Alice Alice! Alice kom till oss istället... Sen kom tystnaden igen och efter 2 minuter hoppade hon plötsligt upp på Idas kudde:) Ni kan ju tänka er Idas skrik och hennes andning när Alice kom uppflygande på henne!! hehehe Jag låg och garvade hur länge som helst... Vid 02.00 på natten hoppade Alice upp vid ena fönstret där det var ner rullat.. Plötsligt åkte rullgardinen upp med en väldans fart.. "PANG" och både Ida och jag flög upp ur sängarna och tände lampan! Där satt Alice så himla nöjd och tittade på oss... Då ville Ida ha lampan tänd hela natten och lampan låg precis bredvid min säng.. Hur trevligt kan det vara att att sova med lampan tänd och rakt mot mitt ansikte.. hmm Jag vet inte hur mycket jag sov men jag kan säga såhär.. det var inte så mycket iaf. :) Men vilken natt hehehehe..
Ska sova ensam i natt, vilket kanske kommer bli skönare;) Gytt att ligga o lyssna på Idas hysteriska skrik mitt i natten så fort det låter nått i stugan eller utanför. Ska nog kolla på nån film i kväll och pilla lite mer med pärlor o sånt. Blir så rastlös om man inte har någonting att göra.
Ska snart käka här hemma innan Ida åker in och jobba.
Idag ska jag:

- Bädda
-
Käka middag med familjen
- Pilla & Plocka
- Duscha
- Filmkväll & lyssna på när regnet slår mot rutorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0