Ida mkt koncentrerad...

Hehe Idag firade vi kristers 64 årsdag.. mycket trevligt..Efter att ha käkat en massa grillat satt Ida och ja och pysslade:) Ida pyssla hehe hmm men det gick okej iaf en stund. HAHA!
Där låg man o fokuserade på de små pärlorna som skulle bli något tillslut och det blev både halsband och fotlänkar, snygga måste jag säga.. Men när man var inne på sin andra fotlänk kunde man höra "Amen, va fans jävla pärlor!" "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ, för satans i helvetes..." Där låg min syster precis bredvid mig och hoppade av iska, hmm av att hon släppte eller tappade ena änden så att pärlorna en efter en ramlade av. :) tsss men det blev till slut en mycket vacker grej som hon säkert blev stolt över :)

   

Pappa va grillmaster och han tyckte minsann ikke om "grodgrillvanten".. Jag myser lite med paps. Och där har vi dom.. de läskiga korvarna som ja fick klökattacker av bara av att se på dom.. :) det var alltså vildsvinskorv.. läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0