härlig helg...

Det var varit och är en väldigt härlig helg!
Igår va det lite chill n´Grill hemma hos farmor, väldigt trevligt och mätt blev man minsann. Badade lite me på eftermiddagen innan alla moln kom inrullande. Va dock lite kallt när man skulle cykla hem från badet när det blåste och solen hade gömt sej.

Idag har jag trimmat både mams o paps tomt + farmors, gissa om man är lite skakig nu efteråt hihi. Så nu är det så himla vackert.. gräset e klippt, trimmat, sanden har kommit och lagts ut framför och bakom huset. Så nu saknas det bara ett dopp i havet så har jag gjort mitt för dagen. :)
Kommer säkert få världens träningsvärk i armarna i morron efter typ 5 timmars trimmande, woho.. men får tänka positivt.. muskler och att man bränt fett. hehe :) Nu hade jag tänkt vila lite, känns som man behöver det. Kroppen bara skriker Vila!! ha det gytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0