Vilken dag...

Dagen började med att lilla jag klev upp ur sängen vid 05.15, drog på mej lite kläder och tog lite frulle. Väskan var packad och klar inför dagens aktiviteter. bussenn gick 06.15 så att när jag hade käkat klart och gjort mig lite iordning så lunkade jag ner till stationen och väntade på bussen i vanlig ordning. Detta låter kanske knas, men det kändes bra att gå upp tidigt o gå en runda.. :) På bussen va det sjukt varmt så man slocknade med en gång, men vaknade till ofrån när folk skulle på/av bussen. Väl framme i Kalmar var klockan 07.40, simhallen öppnade ikke förrens 08.00. Men men tur d inte var så där mega kallt. Väl inne tog vi på oss kläder som vi skulle ha på oss under simningen ( klädsim) hmm var ett tagsedan man simmade med kläderna på så långt. Folket runt om bara gluttade på en.. men va gör man inte får att få ett fett betyg i simning?! Simmade tillsammans med min underbara Madde, 1 km. va ganska tungt efter ett tag. Vi höll på i simhallen till klockan blev 09.30. Inte bara klädsim utan andra saker som att flyta, dyka osv...
När vi var klara gjorde vi oss iordning inför nästa grej vi skulle utföra. Jo träning inför examinationerna som är i morgon. Grenhopp, sidhopp, längdhopp  och de olika teknikerna, passning och sist men inte minst skridskor. Åkte hem med 12.15 bussen, möe folk på bussen och sjukt varmt!! slocknade med engång så fort ja satte mig i bussen. Vaknade lite till och från och det var så skönt när man kunde känna solen som tittade fram, blev så glad. När bussen väl stannat i Kalle K drog jag direkt till mammas jobb och skulle hämta saker tills i morgon, hmm jag ringde och ringde men inget svar. segt!! men till slut så:) Hon  hade vatt  på en liten promenix då ja mötte henne. NU sitter jag i soffan och ska recis lyfta rumpan för att hämta lite kaffe och sen kolla lite på tv ( hehe somna?!).


Kommentarer
Postat av: Ia

Varit en jobbig dag förstår jag. Skönt att du kan mysa till det inför morgondagen. Håller tummarna.

2009-01-15 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0