Tidiga dagar för lilla mej...

Jao men ännu en dag som blev tidig för mig, vaknade innan mobilen började spela en trudelutt för mig. Gick o la mig runt halv 23.30 kanske och vaknade pigg och glad runt 02.15, konstigt måste jag säga. Nåväl, när ja väl stigit upp ur den varma goa sängen kollade jag ut genom rutan i vardagsrummet, hmm vad ska man ha på sig idag.. slängde på mig nått och gjorde mig iordning. Väskan var färdigpackad så att det var bara till att lunka mer till stationen.
Nu sitter jag bara och försöker dryga ut tiden med att sitta här och skriva och spana runt, hälsade så trevligt på alla lärare på morronen:) De måste tro ja e dum som kommer 1 tim 15 min innan lektionen börjar hehe! Men men... Efter skolan ska jag nog träna... NOG träna! Hej och hå annars blir det träning i helgen...
Snackade med min underbara Martinis och vi ska mysa hela fredagkväll! weei, längesen man va med henne alltså.. love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0