Snack med "tränarna"

Vaknade i morse av att mamsen ringde och väckte mig o då var väl klockan lite efter 11. Gick upp och tog fram lite kläder o käkade frulle. Alison kom och mös med mig framför datorn en stund. Karlsson plockade upp mig vid 12.20, så åkte vi till ön samtidigt. nu sitter man här bara och laddar upp inför "tränarnas" besök. Vet ikke riktigt vad det är dom ska snacka om, kanske tävlingar, beteende osv. Är lite trött på dom och det vet dom nog om oxå. nu när en ny termin börjat vill man ju satsa på skolan och ta skyttet i andra hand. Men båda delarna e ju precis lika viktiga för mig känner jag efter som man ligger på en så pass hög nivå. Så jag kommer plocka upp om tider vid träning? coaching? tävlingar framöver? OSV finns så mycket om ligger och bubblar inom mig som behöver komma ut.
Älskar mina underbara vänner som får mig på så gott humör:) Ni vet vilka ni är och jag vet att släkten finns och stöttar en oxå..
Skyttet betyder så mycket för mig och när jag är iväg vill jag känna att allt är under kontroll och att tränarna finns till hands. Allt ska vara positivt när man är iväg och stöter man på problem ska man alltid ha nån som finns i närheten. men men... Återstår att se vad vi kommer fram till... jag har lite planer om hur min skytteträning osv skulle sett ut.

* Träna minst 2-4 ggr i veckan ca 2 tim/tillfälle
* Ha tränare som kan följa upp och finnas till hjälp när det nu behövs
* Planera tävlingarna rätt efter vad som är viktigast.. (sverigerankingen&uttagningsrankingen)
* Ha en positiv inställning både från mitt håll och från tränarna.
* Skriva resultat, känslor och hur man känner inför träningen, efter osv...
* Träningsläger som kan ge nått, utbyte mellan skyttar..
* Mental träning... mer JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0