På hotellet

Nu har man kommit till hotellet i Vrigstad, mycket trevligt ställe. Ganska trevlig uppresa me:) hehe snöade, tror ni ha blev glad då eller hehe JAPP. Har varit och gått igenom vapenkontrollen och klädkontrollen, no promlem där ikke. Tränade lite efter det, kanske 45 min för att hitta den rätta känslan och ställningen tills i morgon. Kändes sådär, men det kommer.. Träffade alla mina underbara skyttepolare, det va minsann längesen man träffade dom. Härlig återträff:)
Just nu ligger jag på hotellet och slappar efter träningen, måste ju ladda upp på mitt egna sätt.... Hotellsängen och musik på, finns inge bättre.. I morgon skjuter jag kl 08.00!! Underbart hihi då har inte mina nerver vaknat än. Åker med tåget vid 13.00 tiden hehe sen så blir det drygt ska ja säga er. Men en ska i taget, i morron är det tävligen i första hand, sen hoppa o leka lite i snön.. yeeea! Nu ska ja ta en varm och go dusch!! sen på med mjukiskläderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0