Laddar upp inför Swe Cup & Sälen

Idag har jag varit och införskaffat mig en ny resväska och ingen liten sådan heller. Du kkan tänka dig allt som man behöver ha i sälen! jössös amalia, jag tyckte den resväskan va ganska fet.. Men när jag packat klart så va den ganska full. Fick till och med lägga mig på väskan för att få igen den! HAHA... Där låg man på väskan som en padda, tills syrran stormade in i vardagsrummet och garavade åt mig. Men vill man ha med sig  allt så vad gör man inte?!
Inte nog med den stora väskan, packade en väska till! ja jäklar i det vad jag kommer att få bära.. Hade kanske varit bra att hyra en person som kan bära allt.
Jag packade även lite tills tävlingen som är på söndag morgon kl .. 08.00!!! Fy säger ja bara att behöva skjuta så tidigt, kommer ikke kunna skjuta någon final om man tar sig så långt.. för då kommer jag att sitta på tåget påväg till Mora.. Skulle vara ganska fint o få skjuta alla dagarna under tävlingen men det e helt ommöjligt, hoppas på att mina lagkamrater kommer att lyckas och visa vem det är som bestämme. hehe kommer att hålla tummarna för er.

Det kommer att bli en hel del byten mellan tågen. Nässjö-Mjölby Mjölby-Borlänge Borlänge-Mora Mora-Sälen by!! Dn sista sträckan kommer att bli med buss...jag kommer alltså att åka runt 13.00 tiden från Nässjö och vara framme runt 22.00! Ska försöka slå igen de timmarna med att göra nått roligt på tåget bland allt liv bland ungar, gamlingar och trånga utrymmen på tåget. :)
Sitter för tillfället och kollar på mina feta väskor som ska släpas o kånkas på i morron och resterande dagar! woho!
Men ser verkligen fram emot resan nu alltså, mycket skojsigt kommer det att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0