"Ida min kolastång!"

hehe idag när jag kom hem mötte jag mormor i trappuppgången:) vilken underbar kvinna  hehe. hade köpt fika, så att vi satte på lite Te och fikade, plötsligt rasade morfar, ida och karlsson in i lyan. Så vi fikade tillsammans innan ida skulle till frissan. ja jäklar alltså vilken tid det tog att göra hennes hår iordning.. 3 tim hos frissan! Karlsson och jag hann gå på stan, lyssna på Lars kristers och Scotts. hehe :) wohooo vilka män.. massa folk va och spanade på dem när de sjöng o hade sej. Efter en stund gick vi tillbaka till frissan och där satt hon "Kolastången" HAHA!! brunhårig med svarta slingor. Från att ha varit en "sothöna" till att bli en vacker kolastång.. hehehe shit va skoj vi hade åt detta sen.. Men hon ser riktigt snygg ut nu, min underbara systeryster.. så killar se upp!! :) Käkade kebabtallrik och det var så välkomnande i mina lilla mage. Efter det gick vi på Ronnebygatan och Alamedan och ropade på Kolastången. hehe hon tyckte minsann att det var lite pinsamt så hon började springa lite försiktigt på gatan.. hehe Karlsson och jag hack i häl med alla möjliga konstiga springstilar. Tillslut så slutade det med att alla tre stog och garvade så det verkligen ekade på gatorna.. Skulle någon sett oss tokar skulle de tro att vi vatt helt tokiiga och ringt efter psyket eller nått. HAHA men vilken underbar dag trots att jag gick upp tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0