Ganska soft vecka...

Nu när man kommit hem från sälen känns allt bra, denna veckan är ganska chill. Har lite egenträning nu i veckan, i slutet av veckan är det examination i Löp/sprint, Hopp(längd och plint, grenhopp) och skridskor.
I måndags var det egenträning hela dagen, idag var det egenträning på förmiddagen och HLR på eftermiddagen. Det var ritkigt skoj med HLR :) Där låg alla på golvet och tryckte på dockorna och hade sig. haha!
I morron ska jag jobba hemma på ön, förskolan! woho saknat alla mina små barn, fullt ös medvetslös. På torsdag ska jag simma (klädsim) med min underbara Madde:) sen får man se vad som händer... Fredag blir det examinationer och sen film o mys på kvällen tillsammans med nårra klasskompisar. I helgen ska jag nog bara slappa och ta sovmorron, bubbelbada kanske?! hmm nja varför inte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0