examinationer o mys

I fredags var det examinations dax som ja nämnt  innan i bloggen. Jag var så nervös natten emellan torsdag och fredag men det behövde jag visst inte vara. Examinationerna gick som en dans. Jag flög verkligen över plinten som ingenting, woho stolt.. Både på den hårda och den mjuka rackaren! :) Kanon kalkon...
Efter examinationerna stack vi hem till min härliga och mysiga Madde och slappade och gjorde oss någolunda snygga hehe. Drog sedan hem till Virre o Molle för att käka pizza, men precis när vi klev innanför deras tröskel kom vi på att hmm ja nått gott att dricka en sådan här fredags kväll kanske inte vore fel.. Kutade utan jackor och allt till systemet och då var det 30 min innan stängning. :) We made it gumsan!
Vi käkade pizza och drack lite vin till detta, efter maten gick Madde o ja bort till en examensfest i mer eller mindre mjukiskläder. soft! va där en stund och sen drog vi hem och mös. Vaknade lagom sent dagen efter hehe, packade och käkade frulle. Vid halv 3 på eftermiddagen gick madde och jag till stationen för att ta våra bussar hem. Min gick till kalle k och Maddes buss hem till henne. :) Det blev en mycket trevligt fredagskväll och lördag.
Nu har man kommit hem efter en seg bussresa hem, badade en snabbis och nu ska ja snart föna mitt hår.. hej o hå!


Kommentarer
Postat av: madeleine

vår romantiska stund på bron ska vi inte glömma heller . haha

2009-01-18 @ 11:48:35
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0