Ensam natt tillsammans med Alison

Natten mellan måndagen och idag fick jag sova ensam i lyan, känns alltid så knas. Igårkväll satt jag bara och zappade nått på tv, snackade med nårra vänner på msn, så skojsigt så. :) Mös med Alison som låg på mitt täcke i soffan, vilken sötnos hon e. (ibland) :) Hon hade hållt igång hela dagen så det va rätt gytt att hon tog d chill på kvällen. När det va dax att lägga sej runt 23.00 eller nått så hade ja lite musik på och Alison nere vid fötterna i sängen. Ganska mys, men jag vet inte riktigt vad ja gjort i natt, måste sovit som en ollonborre eller nått. Vaknade och hade ont i ryggen och kände mig allmänt stel.. Kollade på klockan till och från me, snurrade ett antal varv i sängen och till slut kollade jag ut på ingentiung och hoppades på att jag skulle somna nån gång. Men upp kom jag iallafall på morronen. 
Framme i Kalmar satte sig Anna och jag och tog en varm choklad och snackade lite för att dryga ut tiden, mysigt! Hoppas att denna dagen går snabbt, vill bara hem och lägga mig en stund. Ska till mammas jobb iofs och hämta skyttenycklarna till lokalen så man kan komma ner och träna. Tävling nu 3 helger i rad nu! Hårdträning?! Jao kanske är läge för det.
Känns som om det va flera månader sen man tävlade, galet ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0