Börjar kanske få muskler :)

Ja denna veckan har det blivit en del träning, har det iinte vatt i skolan så har det blivit när man kommit hem. Har varit ute o gått nästan varje dag iallafall, onsdags var det boxecise och det var sjukt jobbigt men skoj. Snacka om att kondisen va sådär, ska kolla upp mina lungor nästa vecka när jag har någon dag ledig. hehe är nog på tiden! Igår var det power pump och det va brao! Tycker att sen när jag började läsa denna kursen så har jag börjat få lite muskler hehe låter skoj men det e sant. :) Jippi. När jag kom hem igår gick syrran, jag och karlsson på stan en snabbis innan vi skulle träna IGEN för min del. Jag gick på de där "skidorna" som jag kallar det hehe sådana som man trampar på som samtidigt går utåt. Ja jäklar va jag höll till där ska ja säga er. Kände mig lite stolt efteråt när ja trampat som en gnu där i 40 min och sedan hade vatt och tränat magen och gäddhänget. wohooo beach09!

Från den ena saken till den andra :) Idag när jag piggnade till efter nårra minuters sömn på bussen tittade jag ut och märkte att det snöade ute! ja jössös amalia... Men mysigt ändå på nått sätt. Kunde ikke lyssna på musik på bussen för att min mp3 dog innan bussen började köra, mobilen är helt sjuk och måste åka till mobildoktorn så där satt jag minsann och halvsov till radiokanalen P4!  :) Nu sitter jag här och bara muppar mig lite i min ensamhet, samtidigt som jag är inne och kollar skolmailen och allt annat. Föreläsning hela förmiddagen att se framemot. well well, efter skolan ska jag ner och träna igen, skytte! wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0