Vilken morron

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp.. Inge vidare sömn fick ja heller, låg o tänkte på examinationerna och hur ont i magen jag hade. Tog mej en macka och lite mjölk.. sedan drog jag till bussen. Påväg till bussen kände jag den dära onda känslan i magen igen, högt uppe i magen.. säkert magsäcken, man har ju inte ätit med nån reda när man vatt sjuk. Är inte riktigt frisk än heller! Sitter och väntar på att lektionen ska börja. segt som tusan börjar kl 9. Ska inte vara med på nått spring idag på gympan, får bara andnöd av att gå. Får se hur länge man orkar med denna dag.
Idag när jag kommer hem ska jag slänga ihop de dära blocken/passen till på fredag. Säg vad man inte är nervös för.?!
jaja, nog snack om det... Saknar min lilla Alison me, hehe hon är hemma hos mormor o morfar och hälsar på nu när man e sjuk. hon har skött sej kanon nu när hon e på aspö. Elle nja hon hade väl vatt en liten retsticka mot mormor här om dagen :) Hon har det så mys hemma hos dom!!! Gulle Alison! Ska bli gytt att få mysa med henne igen när man blitt piggare, då blir det gos för hela slanten. Nähe nu ska ja ta o kolla runt lite här..

Kommentarer
Postat av: Ia

Alice är snäll och har det gott, precis som du säjer! Men hon saknar nog Ert mys och kel. Vi kan inte ha henne inne i köket, väven eller i sovrummet.

Jag har försökt men hon bara springer runt och ska nosa och kloa på vävtapeterna, tur ni inte har det hemma. Just nu ligger hon på fönsterbrädan här vid datorn och sover så det knakar!!. Jättekram till Dig!

2009-02-27 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0