tävlingen

Gick upp runt 9 tiden i morse och allting kändes hur bra som helst och jag var så laddad. Gick ner i tid för att kolla läget och förbereda sig. 11.30 gick min start!!
Provskotten gick helt oki och bestämde mig för att börja tävlingen, efter 20 skott hade jag bara 5 borta, ganska nöjd faktiskt.Efter att ja skjutit halva tävlingen började det kännas konstigt.. Fick ont i knät och handleden somnade, fan det är inte varje dag det händer. 388 blev slutresultatet och när jag satte mig ner bakom min skytteplats började jag reflektera. Igår var det precis tvärt om jag inledde konstigt men avslutade bra, hur kan det komma sej att det blir tvärt om. jag vet nu vad det är jag behöver träna på och jag hoppas på att det kommer att ske en ändring tills nästa helg som går i Alvesta. Men jag är glad för en sak, när det blir 10:or blir dom så bra så att det verkligen bränner till i hjärtat. :) slutade som total 4:a i klass L25. Fan me att man aldrig får vara nöjd nångång med sitt skytte. Viljan, motivationen och glöden finns verkligen där men grr blir helt tok när det börjar bli knas efter en stund. Skulle kunna skriva en hel uppsats om mina känslor som lägger sig i vad jag än gör när jag skjuter och även utanför skyttelokalens väggar.
Sitter hemma nu hos päronen óch försöker slappna av, ska in till stan senare ikväll och kolla på melodifestivalen med några kompisar.. Hårdträning i morron att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0