så va hela helgen borta

Nu har ja legat hela helgen med feber mellan 39-40 grader  och har fortfarande feber. Har bara legat i sängen eller i soffan och försökt sova. Natten mellan lördag och idag kunde ja inte sova alls, bara legat o rullat.. päronen vaknade av att jag låg och snurrade, tillslut pallade jag inte att ligga i sängen längre. Gick och la mej vid 9 halv 10 på kvällen sen va natten förstörd.. vid 6 på morronen tassade jag upp och gick ner för trappan. mötte pappa som höll mej sällskap, vi kollade lite på datorn och sen slappade vi..jössös säger ja bara, slemmhostan lever kvar, febern vill inte ge sej, hostan.. aj aj mina lungor e helt paj, ögonen är inte alls me, svettas av ingenting o sen rätt va det e så är det tvärt om. jag har inte varit ute på hela helgen!! sen när man vaknade på natten me så märkte ja att det vrålsnöade, hur sugen blir man inte då på att åka pulka o göra en kompis till den andra snögubben. just för tillfället ligger jag i sängen o slöar i vanlig ordning o längtar efter min krambjörn Alison som är hemma hos mormor o morfar o härjar. Där har hon det bra :) Världens goaste mise!!!  Nähe om jag kanske ska försöka få lite sömn... Good luck ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0