överaskade siss

Idag var vi båda lediga, så mys.. vakande ganska sent men bestämde att vi skulle dra ner och träna på loket. Efter en stund tränande gick vi upp och duschade... Mötte mamma uppe på stan och snackade lite, får passa på att träffa henne när hon har 1 tim rast. Väl hemma var man både törstig och hungrig, jag ställde mig och lagade käk medan syrran plockade lite i lyan. I köket hade ja tänt ljus och dukat upp lite :) Så det blev en liten överaskning hehe o glad det blev hon. Jag kan om jag vill sa jag till henne och log mohaha! På bilderna ser man kanske lite trött ut hehe men pallade inte göra oss speciellt vackra. Men har hört att man kan vara vacker utan spackel, hmm frågan är om det stämmer?! :)


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0