nu är arbetet äntligen klart

I flera dagar har man skrivit på detta arbete, så tlött! Men idag blev jag äntligen klart med det, kändes precis som om det tunga från axlarna försvann. underbart! Vatt hemma hos mina päron och hälsat på, mysigt.. hehe hittade en massa bilder sen när man va liten, hehe jössös så skojsigt det var. :) så mycket snö det kommit me. passade på att skotta hemma och borta hos min underbara farmor, va gör  man inte för sina sötnosar... Va ute och gick innan me och ja det snöade lite men mest blåste det. :) Solade lite när man ändå hade vägarna förbi. När jag kom hem tog jag mig ett varmt och gytt bad, försökte slappna av men det är inte så lätt när man har en katt som balanserar på badkars kanten. hehe Spanaren nr 1 Alison Månsson får det priset! Nu ligger hon i knät på mej o myser. hehe. well well.. I morron ska man åka skrillor med klassen, spännande. :) börjar kl 13.00 i morron JAAA sovmorron! nu ska ja hoopa i säng hade ja tänkt.. kommer la somna som en stock bland alla kuddar o under mitt duntäcke.. ha det gyttans

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0