Mycket att göra

Nu har man fullt upp alltså det är allt från litteraturseminarie till födelsedagar.
Jag började skriva på arbetet i slutet av förra veckan men då blev lite minsann ikke så möe jag kom fram till. Igår satt jag och pluggade på morronen tillsammans med en klasskompis, fortsatte när jag kom hem så nu är jag snart uppe i 4 sidor med en fråga kvar. Vet inte om ja gjort rätt men det är sånt man märker. :) När jag kommer hem hade jag tänkte klämma den sista frågan innan jag kan börja andas ut. I morron ska mamma och jag passa på och köpa en present till papsen som fyller år på alla hjärtans dag. så gulligt, vem skulle inte vilja fylla år då liksom.. hihi.. Han är mitt allt, hehe pappas lilla flicka. :) Just nu sitter jag och väntar på att HLR träningen ska börja, min grupp ska inte vara där förrän 11.00 och hur roligt kan det vara och vänta. grraau att det inte är bättre förbindelse mellan Kalmar och Karlskrona alltså.. men men det e la bara till att gilla läget. Har HLR mellan 11.00-12.30.. fan ska ja sitta och vänta på bussen i ca 1 tim 45 min?? fan undra om man inte kan gå lite tidigare annars blir ju jag galen.. :S
jao jao hoppas ni får en toppen dag. kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0