Helgen...

Helgen blev väldigt lugn, tävlade i lördags och slappade hela söndagen. På söndagen skjöt jag även allsvenskan och allting kändes bra. Innan har det gått sådär med skyttet känner jag. Tävlingen i lördags gick ju inte alls som jag förväntat mig att det skulle bli, tur att det inte var någon viktig tävling. :) Igår var det tjejkväll hemma hos karlsson, vi kollade på hipp hipp, Tratten och Finkel o en andra massa skojsiga filmer. Satt även igår och pillade med lite arbeten som ska in om nån vecka, man vet inte ritkigt vart man ska börja eller hur man ska formulera sig för att det ska låta bra. :) men men...
idag är det simning woho... ska crawla.. hallå hur svårt är det från en skala mellan 1-12,5? hehe ikke alls svårt, men gytt med träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0