Det var en vacker promenix

Vaknade ganska sent idag... runt 11.30 eller nått. Hade så superduper tråkigt så att jag bestämde mig för att ta på mej skorna och  gå en runda :) gick 12.30 och kom hem 14.30 , ja det va en härlig runda må ja säga. Man var inte ensam ute ska ja säga, vet inte hur möe folk ja mötte på vägen som tänkte gå samma runda som mig. Jag gick till Dragsö och över till Saltö, gick längst varvsmuren.. gick längst vattnnet och över till Stumholmen och där satte jag mig och solade lite. när jag satt där kunde jag höra hur isen knakade och hade sig. Aspöfärjan körde förbi och där satt ja på en brygga och stekte medans man kunde höra vågorna slå under bryggan och mot land. :) Denna promenixen behövdes verkligen för att få mig att slappna av lite och inte tänka på allt runt om. ränsa hjärnan e aldrig fel, man samlar en massa skit som man inte har nytta av o det e fint att släppa av under denna stunden ja va ute. HAHA när jag gick min promenix träffade ja folk som hade ryssamössor, toppaluvor, stavar o familjen som tjoade och hade sej, bara så skoj och kolla på folk ibland. tror ni inte att mina ögon skulle börja rinna me, pinsamt! Tänk om man skulle gått o vatt svart under ögonen. HETT, skulle kunna skrämma iväg vilken människa som helst. Hoppa fram från en buske eller nått :)
Nu när man e hemma ska jag väl fixa nått o käka och sedan invänta på att syrran ska komma hem så vi kan gå ner och skjuta  allsvenskan. här kommer lite bilder...

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0