04.56...

Ja du klockan 04.56 vaknar jag upp som en tok och undrar om ja ställt klockan, hmm jag verkligen flög upp.. kollade på klockan vid sängen och sedan på mobilen, smart Emma! hade ställt mobilen som vanligt men glömt bort det. Ingen idé att somna om när man ändå ska upp 05.15. Jag tassade upp och precis när man öppnat sovrumsdörren flyger Alison på mina ben, galet pigg som vanligt. fixar iordning allting som skulle med till Kalmar och sedan satte jag mig ner lite och tog lite kaffe. ohh varför ska man alltid vakna innan klockan/mobilen tjoar?! så drygt, rädd att försova sej.. hmm
Traskade bort till bussen och väntade en liten stund där, givetvis skulle den inte komam förrän några min innan den skulle köra.. så typiskt. Ibland brukar den stå där för att värma upp.. Men nähe du vad fel man kan ha. Att sätta sig i en iskall buss är kanske inte så härligt kl 6 på morronen. Men lyckades slockna ganska tidigt, vilket var skönt trots att man vaknade till o från. Runt - 10 är det ute me. Huuuuuu! klä på er ordentligt, långkallingar o allt hihi :)
För tillfället sitter jag och väntar på att lektionen ska börja, idag är det Volleyboll! woho det kan vara skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0