Mys hos mormor o morfar

Idag cyklade jag ner till mormor o morfar för att mysa lite:)
Lyssnade på lite musik som Fanny(en släkting från Borås) hade sjungt, lät ju bra måste jag säga! hihi ligger kanske i blodet misstänker jag:) Efter det spanade vi på lite bilder som från "Boråsresan" de flesta släktingarna var sig lika. Blev lite förvånad att ungarna hade blivit så stora, känns som man inte alltid hänger med.

Hittade även lite huliganbilder på mig då jag hade kort hår :) här kommer lite bilder . . .
  
HAHA misstänker att det e lite grill n´chill hemma hos mormor o morfar på denna bilden hihi :) Vet ikke riktigt hur gammal bilden är men ganska kul att hitta lite knasbilder på sig själv.
Spana in den bilden då när ja va brunhårig o riktigt kort haha.. Kul att leka lite med frisyrerna. Ena stunden blond o andra kanske mörk:) alltid skojsigt!!!
Well well nu ska mormor o morfar o lilla jag ta o fika lite o chilla. föresten mina hemska rivmärken ser bättre ut idag än vad de gjorde igår.. Hoppas allt är bra. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0