det e klös i bruden

Idag åkte man ut till aspö för att slappa lite..Martin, Ida, Jag och Alice :) Vi åt lite gott och fikade efteråt på balkongen, myspys. Gick över till farmor för att kolla vad hon gjorde och tog med mig Alice över. Där satt Farmor, Ida, Martin och snackade lite i skuggan. Då fick Alice syn på Zlatan så då skulle de hålla på o tönta sig lite. Pappa satte igång åkgräsklipparen och då fick Alice panik. Jag tog upp henne i famnen för att lugna henne men då... fick hon ju givetvis panik och skulle fly.. och vad händer.. jo hon klöster mig utav bara den... på armen, axeln och över bröstet. Ikke alls skönt!!! blödde ganska bra.. då kom farmor springande med amoniak för att tvätta såren.. hehehe sved!!!! hehehe
Men nu känns det ok, men ser ut som ja e lite kriminell hehe men men :)

 

Igår va vi föresten på Långö och hade picknick med Fiffi.. hon fyller nämligen år på måndag så  vi passade på att fira henne under helgen.. Vi gjorde pajer, sallad, dammsugare, chokladbollar, tårta... här kommer lite bilder...

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0