Vilken fredag alltså... sjuk me.

Jag överlevde första veckan utav min VFU och jag måste säga att alla ungar är helt underbara. Stortrivs verkligen..
Med lite huvudvärk tog jag mig igenom veckan, fredagen va bara att hålla ut.. kände mig riktigt dålig och yr osv.. you know. Va och handlade med mamma och syrran på maxi och jag verkligen kände att allt gick ur mej, jag hängde på vagnen, frös och klagade över det lilla minsta. Givetvis skulle det va sjukt mkt folk samtidigt när vi var där.  Med en full vagn kom vi fram till kassan så att vi hade en sådan själv scanning.. SÅ ÅKER MAN PÅ KONTROLL.. Jaaaa tänkte ja.. ännu mer tid på maxi.. eller?! Ohh nej, ville bara hem så fort som möjligt. Jag vet inte hur länge vi var där alltså men jössös tappade räkningen på tiden efter jag gick in. Vi lämnade av vissa varor hemma hos mitt och sedan åkte mams och jag hem till ön.. Det första jag gjorde va att lägga mig i sängen och dra täcket över huvet.. Givetvis skulle man ha feber 39 graders feber! Ikke skoj ikke skoj man låg helt pall med 1000 täcken på mig.. Så jag gjorde inte så mycket på kvällen måste ja säga.. vaknade på natten och kunde ikke nana alls. ont i halsen, ont i huve´, illamående o feber. urk på burk,palla gå till vårdcentralen eller nått liknande de tycker ikke om mej och jag tycker inte om dom. Ont har man och ok, blir det inte bättre så får ja la åka o kolla det.. suck. Idag har jag passat på o få lite sol, mysigt..
Ikväll är det fest, min underbara Martina ska åka till London den 1 maj så det blir till att käka på nivå med alla friends. Får se hur länge jag orkar vara kvar, ska nog inte festa så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0