Myskväll hemma på ön..

Idag har ja känt mej rätt duktig, har pluggat, lagat käk och fixat lite fika tills vi skulle åka hem till ön.
Jag plockade med mig syrran, Alice och mamma hem till ön:) mysigt. Så nu har Alice varit ute och svängt på de lurviga och bråkat lite med Zlatan (katten som är hos farmor o svänger). Det blev både catfight och catwalk på tomten hehe samt en och en annan smocka. :) jössös det märks att det är vår  he he... Well well lite mys här och var...
Ikväll skall Karlsson Jag och syrran ska ta o grilla på Norrastrand.. så mysigt där för då får vi se en solnedgång me. Kommer givetvis att ta med mig kameran så att ni får se hur mysigt man kan ha det ute på öun.
Det är så mysigt här ute nu när det är vår, det är så perfekt. För på sommaren är det en himla massa turister och badjävlar om man nu får säga så.. :)


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0