Är så nervös

Idag är det orientering med skolan och det är examination me!!! helvete..
Det är två banor som man ska springa och stället som vi ska vara på är tydligen ikke så bra. Det är liksom röjt och vägar som ikke finns osv. Hallå lycka till Emma ha en trevlig natt i skogen.. så känner jag för tillfället och hur ska jag orka med att springa..  man måste nog springa nångång för att hinna ta kontrollerna så att man ikke får minuspoäng.. Det är poängorientering och nån annan tråkig. Ni kan ju själva föreställa er mej i skogen som en yr höna som är på jakt efter kontroller och att jag håller kartan upp o ner. :S mmmmm
grrr tycker ikke om att orientera o känna stressen och pressen, man vet så väl om att om jag inte tar så många så klarar jag mig ikke. åhh...
Examintion i morgon me men i rotation och boll!! tar examinationerna aldrig slut?!

På lördag är det ännu en sak som gör mej orolig men det löser sej säkert och det känns rätt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0