Dagen innan...

Måste bara börja säga Grattis på födelsedagen Martinis!
Idag fick ja ett spratt och lurade med mig syrran in till stan, hehe dagen innan julafton.. jojo lycka till, man fick höra svärord, klagande på att man har ont i foten, folk över allt och då menar jag verkligen överallt... parkeringar hittade vissa på själva!  hehe men roligt var det.. Vi åkte in till stan på förmiddagen och kom hem sent på eftermiddagen. Insåg att julgodiset va slut,fan jag gjorde bara ett antal här om dagen. Hmm vem fan e den skyldiga, har försökt gå omkring och kollat på alla i familjen men alla lägger in "stone face" direkt när de ser mej. Lömska människor man lever med! HAHA men jag älskar er ändå..Julskinkan e gjord nu me, fan va god, blev tvungen att tjuvsmaka lite.. mums!  Tomten kom visst lite tidigare än beräknat..., fick honom minsann på bild när han försökte klättra upp för vår balkong.. hmm varför dagen innan liksom?! hehe underbar man det där...

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0