Vilken start på julafton....

Vakande tidigt idag,nyfiken som man är tittade man ut genom rutan och som slutade med att jag gjorde en djup suck. Ingen snö på Julafton vad är detta alltså! Jag la mig en stund till och denna gången vaknade jag av att en tomte började spela utomhus, ja då var  det pappa, mamma, farmor och krister som höll låda ( 07.15). Mamma hade fått en ny cyckel! Alla sprang med tomtemössor ute på morronen, jag menar hallå är man 5 år eller vad är det frågan om?! haha
Mams och paps sprang in igen och väckte oss som i vanlig ordning med en spelande tomte. Skulle någon se detta skulle de trott att det var dårarnas paradis de kommit till. I jamisbrallor kurade vi över till farmor som bor granne med oss ute på aspö och käkade frulle, Alice fick hänga med i farten. Jössös 7.30 kom vi in och där va det iordning med frulle på bordet, varm choklad eller kaffe osv, vilken service.
Undra hur resten av dagen kommer att bli, spännande värre! :) Får hoppas att det blir lite snö senare under dagen så man får ett spratt. Nu ska det donas med annat här. Take care!  Flera bilder kommer....

 

Ojojoj nu börjar det närma sej tomtedax här hos familjen Månsson. Fick lite tidigare paket idag och blev helt chockad, möe bra saker.. hehe fick en ny dator utav mina päron, liten svart sak som klarar hur mycket som helst. :) helt underbar!!Har suttit och pillat med den hela dagen hehe. Fick en himla massa saker när vi var inne hos farmor och krister, ett helt lass paket, har man verkligen varit så snäll i  år hehe.. känns som om man får mer och mer paket för varje år som går. Gick förbi granen innan och fick se ännu fler, kände mej nästan som en barnrumpa när jag spanade in paketen. :) Ikväll efter allt e klart  kommer man sitta och pilla med allt hehe och vill använda allt! Skoj skoj.. hehe

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0