Vilken morgon...

Vaknade när syrran kom hem vid 8 på morgonen efter att ha jobbat på avd 61 infektion under natten. Sen gick telefonen varm ska jag säga, lagom när stackaren lagt sig. Mams och paps va iväg så att det blev jag som fick rusa upp på morgonen och svara, skoj att försöka va trevlig på morgonen haha! Pallade inte ligga kvar i sängen efter det så att jag tassade ner till nedervåningen och gosade lite med Alice och tog mig lite frulle. Kom på efter en stund att kolla brevlådan va ju ingen dum ide´så med jamisbrallorna lunkade jag ut och tog in allt som låg i brevis. Bara inte nån såg mej, men e man hemhemma så e man så då får man va som man är. När paps kom hem fixade vi lite käk,efter det gick vi en runda i det lagom varma vädret. Men visst är det sjukt, vart e snön.. blir helt tok av det. Känner inte någon direkt julstämning förutom all stress och att man ser granen i hörnet. :)
HAHA, just det vi var inne hos farmor och krister en runda me med Alice. Alltid lika spännande när man e inne hos dom alltså, antingen går hon lös på julgranskulorna eller tomtarna... eller... fräser hon åt sig själv när hon går förbi spegeln så att svansen burrar upp sig. HAHA, fjolla!
I morgon ska man göra det sista innan självaste julafton, möe att tänka på:) Ska försöka göra det fint och mysigt o sen vara trevlig mitt i allt stök haha. I morgon fyller Martina år me:) Grattis i förskott gumman, hoppas du får det trevligt nu när du är iväg.

Alice har en passion för skor alltså det har jag kommit fram till, även tomtens träskor.. går lös på växterna, sen jag i den fantastiska och morderna bakmössan.. Min underbara systeryster:) Love ya! 

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0