Lite julstök dagarna innan...

Jag kom hem till mina päron igår tillsammans med min ena kusse (Andreas) som jag kidnappade på vägen... Syrran och Alice tryckte ja in i bilen me. :) Underbart bland alla paket o skit.
Väl hemma började allt stök som vanligt, alla rusade omkring som tokar till den stirriga julmusiken.. Varför denna stress hehe! Jag fick uppgiften att göra julgodis och det blev det minsann! Alla andra satte igång med en himla massa annat, lite då och då kanske man kunde ta sej lite gott emellan åt. HAHA!
Alice sprang omkring och va lite överallt, ena stunden hade hon hoppat upp på hatthyllan o ena stunden kom hon smygandes när man minst anade det:) vilken gobit!
Julstress, denna julstress! Ja den finns absolut runt knutarna här, men man saknar ju en sak... Fan vart är snön?!! Vem är inte sugen på att åka pulka tillsammans med alla snorisar i backarna?! Eller kanske ha snöbollskrig som man alltid brukar ha, snögubbar ska man inte glömma bort heller. suck.. Hoppas det kommer lite nu när man ändå har gått på lov..
Här kommer lite bilder sen igår och idag...

Alice som spanar in kameran och drar till med vad hon kunde, Julstjärnan, Ida gör slemmiga julkorvar, iiik!, Andreas (kussen) håller upp ett utav de verken, Ida & krister ser nöjda ut , Goa brasan som man kan värma sig framför... myssss! Det är där ja brukar sitta och slappa:), Min supersöta farmor! Alice som tomte, chokladtryffel...
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0