julen över, nyår att se fram emot

Julen är äntligen över, hehe slippa all julmat som man får sitta och plåga i sig dag efter dag, :) Tiden går så snabbt och nu börjar nyår närma sig med stora steg. Vi ska vara hemma hos världens bästa Karlsson och fira! Kommer att bli några stycken så ikväll ska vi planera vad vi ska fixa för käk, lekar och annat skojsigt hehe kan inte avslöja allt.
 Idag tog jag lite sovmorron, rätta sagt till 12 eller nått i den stilen. Skönt som tusan va det,  vaknade med Alice vid sidan om mig.. he he vilken sötnos. Annars har jag inte gjort så himla mycket, vatt på stan med syrran en sväng.
HAHA kan inte låta bli att skratta, Alice la sej bredvid mig nu, hon ligger alltså som en liten ollonborre!!
Nu ska ja ta en sväng med snabeldraken (dammsugaren), ha det kempegytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0